ΥΠΝΟΣΚΟΠΗΣΙΣ: Η Ελληνική Ακαδημία Αναδρομικής Θεραπείας

Το διετές πρόγραμμα σπουδών της Ελληνικής Ακαδημίας Αναδρομικής Θεραπείας είναι το μοναδικό Ελληνικό πρόγραμμα εγκεκριμένο και πιστοποιημένο από την Παγκόσμια Ένωση Αναδρομικής Θεραπείας (EARTh). Οι απόφοιτες/απόφοιτοι άπαξ και έχουν ολοκληρώσει τις απαιτήσεις της συγκεκριμένης εκπαίδευσης, θα μπορούν αυτόματα να γίνουν επαγγελματικά μέλη του EARTh και να ασκήσουν το επάγγελμα του αναδρομέα θεραπευτή υπό την αιγίδα αυτής της Διεθνούς Ένωσης.

Το Πρόγραμμα Σπουδών της Ακαδημίας.

Ύπνωση και καταστάσεις Trance.

A. Ημέρα 1η
Εισαγωγή στον κόσμο των τροποποιημένων καταστάσεων συνείδησης (ASCs)
• Ιστορική εισαγωγή στον κόσμο των ASCs.
• Εγκοίμηση και η πρακτική της στα ιερά του Ασκληπιού στην αρχαία Ελλάδα.
• Υπνωτικό trance στη φύση και στο ζωικό βασίλειο.
• Η άνοδος του μαγνητισμού και η κληρονομιά του μεσμερισμού.
• Η κληροδότηση του 19ου αιώνα και η άνοδος του υπνωτισμού.
• Η επίδραση του Freud στην κατάργηση της χρήσης υπνωτικών τεχνικών.
• Η ύπνωση τον 20ο αιώνα και η Ερικσονιανή ύπνωση.
• Τρέχουσες παραλλαγές της σύγχρονης υπνοθεραπείας.

B. Ημέρα 2η
Υπνωτικές Καταστάσεις
• Στάδια της ύπνωσης
• Τα επίπεδα της ύπνωσης
• Υπνωτική αμνησία
• Η ύπνωση σε σύγκριση με την αναισθησία και τη νάρκωση.
• Παραλλαγές υπνωτικών επαγωγών: προοδευτική χαλάρωση, απεικόνιση, ταχείες επαγωγές, τεχνικές εμβάθυνσης, θεμελίωση αγκυρών, μεθυπνωτικές υποβολές, ιδεοκινητικές αντιδράσεις.
• Επιλογή του υπνοβατικού τύπου.
• Καθιέρωση γέφυρας και συμπάθειας θεραπευτού/θεραπευόμενου.
• Πρόκληση θετικών και αρνητικών ψευδαισθήσεων.
• Δύο συνεδρίες επίδειξης κατά τη διάρκεια της παρουσίασης για την κατανόηση της θεωρίας.

Γ. Ημέρα 3η
Κώδικας Δεοντολογίας & Πρόσληψη Συνέντευξης. 
• Εξηγώντας τον κώδικα δεοντολογίας και πώς θα πρέπει να συνεργαζόμαστε με τους πελάτες μας.
• Η σημασία της σωστής πρόσληψης συνέντευξης κατά την πρώτη συνεδρία και των πρωτογενών θεμάτων και συμπτωμάτων.
• Επεξήγηση του κάθε στοιχείου του εντύπου που συμπληρώνεται.
• Σημείωση λήψη και αξιολόγηση των συντεταγμένων από το θεραπευτή ώστε να μπορεί να αξιολογήσει την πρόοδο των επόμενων συνεδριών.
• Η κατανόηση της σημασίας της παρουσίασης και καταγραφής των προβλημάτων ως προς τα δευτερογενή και τριτογενή θέματα που μπορεί να ξεπηδούν μέσα από τη θεραπεία.
• Εντοπισμός το «γλωσσικών ολισθημάτων» ή της «υφέρπουσας φράσης» κατά την πρόσληψη της αρχικής συνέντευξης.
• Εντοπισμός παρουσίας διάσπασης προσωπικότητας ή αποσυνδέσεων αν υπάρχουν.
• Ένα demo από εμένα, δύο demos από τους φοιτούντες.

Δ. Ημέρα 4η
Επιδείξεις και πρακτική σε καταστάσεις trance. 
• Γιατί oi παραδοσιακές υπνωτικές προσεγγίσεις αποτυγχάνουν στο ν’ αποφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα και πώς εμείς μπορούμε να ξεπεράσουμε αυτή την αποτυχία.
• Ποια είναι η διαφορά της υπνοσκόπης σε σύγκριση με άλλες μεθόδους υπνοθεραπείας και αναδρομικής θεραπείας;
• Πώς να θέσετε σε λειτουργία τη «μηχανή αναζήτησης» για να εντοπίσετε το πρόβλημα του πελάτη.
• Πώς να διαφοροποιείται τα συμπτώματα από τό υφέρπον πρόβλημα.
• Πώς και γιατί η αναδρομική θεραπεία διαφέρει από τις άλλες παραδοσιακές ψυχοθεραπευτικές προσεγγίσεις.
• Εντοπισμός τυχόντων εντάσεων και συναισθηματικών εμποδίων του πελάτη μας.
• Ξεπερνώντας την αντίσταση και τα εμπόδια.
• Χωριζόμαστε σε ομάδες των δύο και η διεξαγωγή των συνεδριών εποπτεύεται από τρίτο πρόσωπο

Η κατανόηση της ψυχής και των διαστάσεων της συνείδησης.

Α. Ημέρα 5η
Η κατανόηση του οικογενειακού δέντρου και εργασία με τους προγόνους μας.
• Σχεδιασμός και καταγραφή του προγονικού δέντρου.
• Συνειδητοποιώντας τη σημασία των κληρονομικών παραγοντων και πώς αυτοί μας επηρεάζουν.
• Ο ρόλος των γονιδίων μας στις εξελίξεις του σώματος μας και στις προδιαθέσεις μας.
• Επιγενετική και πώς μπορούμε να τις αξιοποιήσουμε σε ένα θεραπευτικό πλαίσιο.
• Συνεδρίες demo για να εντοπίσουμε θέματα που προκύπτουν από την κληρονομικό μας δένδρο.

Β. Ημέρα 6η
Η ύπαρξη της ψυχής και η ιστορία της θεραπείας μέσω της ανάκλησης προηγούμενων ζωών (Past-life Therapy).
• Εξηγώντας τα στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί από το Πανεπιστήμιο της Βιρτζίνια σχετικά με την ύπαρξη της μετενσάρκωσης.
• Άλλα στοιχεία που αφορούν αυτή την: εξωσωματικές εμπειρίες (OBE’s), περιθανάτιες εμπειρίες(NDE’s), φαινόμενα poltergeist φαινόμενα, ψυχοκινητικά φαινόμενα, κ.λπ.
• Η σημασία της μελέτης των εκ γενετής σημείων και γενετικών ανωμαλιών στην δημιουργία ενδεικτικών στοιχείων σχετικά με την ύπαρξη της μετενσάρκωσης και της αναγέννησης της ψυχής.
• Κατανόηση του κύκλου της γέννησης, της ζωής, του θανάτου, της Bardo, και της μετενσωμάτωσης.
• Λίγα λόγια για τη σημασία της «μακράς μνήμης» και οι θεωρίες για το που αποθηκεύονται αυτές οι αναμνήσεις.
• Η ιστορία της θεραπείας προηγούμενων ζωών και οι κύριοι υποστηρικτές της.

Γ. Ημέρα 7η
Παλινδρόμηση σε προηγούμενες ζωές.
• Τεχνικές γεφύρωσης: μνημονική, οπτική, συναισθηματική, σωματική και φράσεις κλειδιά (λεκτική γέφυρα).
• Διεξαγωγή μιας οπισθοδρόμησης με αναδρομή σε μια προηγούμενη ζωή.
• Πώς θα επιτευχθεί η κάθαρση της ψυχής.
• Η κατανόηση του τι πρέπει να αποτελούν αντικείμενο διαπραγμάτευσης σε μια προηγούμενη ζωή: δηλαδή επαναλαμβανόμενα μοτίβα, εντοπίζοντας τα κρίσιμα σημεία καμπής, που επισκέπτονται τη σκηνή του θανάτου, σε συνεργασία τα διαθανατικά (LBL) στάδια, την κατανόηση των συνεπειών των πράξεών μας.
• Δύο Demos.

Δ. Ημέρα 8η
Το Τραύμα της γέννησης
Προγεννητικά στάδια, περιγεννητικά στάδια, στάδια γέννησης, και ενασχόληση με το τραύμα της γέννησης.

Προσκολλήσεις, διάσπασεις συνείδησης, κατακερματισμός της ψυχής και εμπειρίες κατάληψης.

  1. A. Ημέρα 9η
    Η έννοια της προσκόλλησης πνευμάτων και της διάσπασης της συνείδησης.
    Είναι η κατάληψη είναι μια παράλογη ιδέα;
    • Η ιστορία του πνεύματος κατοχής στη φιλοσοφία, τη λογοτεχνία και την επιστήμη από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.
    • Πτυχές και έκταση της κατάληψης.
    • Πώς τέτοιες καταστάσεις επηρεάζουν τη συμπεριφορά μας.
    • Τα επίπεδα των συνημμένων και την ταξινόμηση των δυνατοτήτων.
  • Προσκολλημένα ανθρώπινα πνεύματα.
  • Μη ανθρώπινες προσκολλήσεις.
  • Ενεργειακά βαμπίρ, σκεπτομορφές, μαύρη μαγεία, κλπ
  • Οντότητες της Σκιάς
  • Δύο συνεδρίες demo
  1. B. Ημέρα 10η
    Πώς απελευθερώνουμε τις προσκολλήσεις.
    Διαφορική διάγνωση και εξεύρεση τρόπων για να ανακουφίσετε τους πελάτες σας από αυτές τις προσκολλήσεις.
    • Συνεδρίες Demo και θεωρητικές προσεγγίσεις.
    • Πιθανές επιπτώσεις στη συμπεριφορά και την υγεία από τα προσκολλημένα πνεύμα.
  • Εμπόδια στην ανάπτυξη και την αυτοπραγμάτωση.
  • Μεταφορές των ασθενειών και παθήσεων στον ξενιστή.
  • Δυσφορία γένους και σεξουαλικές διαταραχές.
  • Εξαρτησιογόνες συμπεριφορές.

Γ. Ημέρα 11η
Η ευθύνη του ξενιστή.
• Πώς οι οντότητες προσκολλώνται σε εμάς;
• Με ποιους τρόπους έχουμε συμβάλει σε αυτό;
• Κατανόηση της δυναμικής που μπορεί να οδηγήσει στην προοπτική της κατάληψης.
• Η αρχή της συμπάθειας.
• Συνειδητοποιώντας τους κινδύνους που εμπλέκονται και που συνδέονται με αυτό.
• Διεξαγωγή συνεδριών και αναλύσεις τους.

Δ. Ημέρα 12η
Η ενασχόληση με το θάνατο και την απώλεια.
• Πρόκληση μεταθανάτιας επικοινωνίας(ADC).
• Κατανόηση και χρησιμοποίηση της τεχνικής του scrying (κατοπτροσκοπία).
• Εφαρμογή EMDR για να προκληθεί ADC.
• Η επαφή και ο διάλογος με αποβληθέντα έμβρυα.
• Πρακτική σε συνεδρίες.

Η έμφαση πλέον γίνεται στην εργασία και στην πρακτική.

  1. A. Ημέρα 13η
    Τρέχοντα προβλήματα της ζωής.
  • Προβλήματα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης
    • Προβλήματα στην παιδική ηλικία
    • Κακοποίηση σωματική ή σεξουαλική.
    • Εργασία επί του τραύματος των κυήσεων, αποβολών, εκτρώσεων.
    • Χειρουγικές επεμβάσεις, κωματώδεις καταστάσεις, αναισθησίες.
    • Ατυχήματα και τραυματισμοί σε τρομοκρατικές ή πολεμικές ενέργειες.
  1. B. Ημέρα 14η
    Προηγούμενες ζωές σε ανθρώπινο σώμα.
    Εργασία με τραύματα που αποκτήθηκαν σε προηγούμενες ζωές.
    Προδοσία
    • Κακοποίηση
    • Σκηνές θανάτου

Γ. Ημέρα 15η
Μη ανθρώπινες προηγούμενες ζωές.
• Ορυκτά, πετρώματα και νερό.
• Φυτικό βασίλειο
• Ζωϊκό βασίλειο
• Εξωγήϊνα βασίλεια

Δ. Ημέρα 16η
Εργασία με το τραύμα στα διαθανατικά πεδία και των υπερβατικών εξόδων της ψυχής από το σώμα.
• Παρενέργειες από βίαιο θάνατο σε προηγούμενη ζωή.
• Αδυναμία προσαρμογής μετά από μια εξωσωματική ή περιθανάτια εμπειρία.
• Συνείδηση χωρίς εστίαση και σε σύγχιση.
• Eμπειρίες απαγωγής.

Ε. Ημέρα 17η
Εργασία με το τραύμα οικογενειακό δέντρο
• Εργασία επί του οικογενειακού δένδρου.
• Προγονικά πεδία.
• Οικογενειακές βεντέτες, δεσμοί και δεσίματα.
• Προγονικές κατάρες και οικογενειακό κάρμα.

  1. A. Ημέρα 18η
    Αναπαραστάσεις της προπαρασκευαστικής φάσης της νηστείας.
    Επίσκεψη σ’ ένα αρχαίο ιερό για νά έχουμε μία πραγματική αίσθηση του αρχαίου γίγνεσθαι.
    • Η συμμετοχή σε τεχνικές καθαρμών, όπως η νηστεία, ο υποκλυσμός, κλπ.
    • Μασάζ, υδροθεραπεία.
    • Θέατρο και συμμετοχή σε ψυχόδραμα.
    • Η ενεργοποίηση ονειρικών μηχανισμών.
    • Ενθάρρυνση και εναπόθεση της θεραπείας στις ικανότητες αυτοίασης.
  2. B. Ημέρα 19η
    Επώαση και θεραπεία μέσα από τα όνειρα.
    Αποχή από το φαγητό.
    • Επαφή με τους πιό αρχέγονους φόβους μας.
    • Όλονύχτια επώαση σε απόμερο και απομονωμένο μέρος.
    • Κάθαρση και ενόραση.
    • Ερμηνεία των ονείρων και ανάλυση τους αν χρειαστεί.

Αποδεσμεύοντας τις λανθάνουσες δημιουργικές μας δυνατότητες.

A. Ημέρα 20η
Αγγίζοντας την έμπνευση
• Καλλιεργώντας τις μεταφυσιολογικές σωματικές, ψυχικές και πνευματικές μας ικανότητες.
• Μαθαίνοντας πώς να αποκτήσουμε πρόσβαση στις ικανότητες, τα ταλέντα και τις λανθάνουσες δυνατότητες που έχουν αποκτηθεί σε προηγούμενες ενσαρκώσεις.

B. Ημέρα 21η
Μαθαίνουμε πώς να σκεφτόμαστε σαν ιδιοφυΐες.
• Αποκωδικοποίηση των μηχανισμών λειτουργίας των συνανθρώπων μας με σύνδρομο savant, των «παιδιών θαυμάτων» και των εξαιρετικών ανθρώπων.
• Πως να γίνουμε καινοτόμοι στην καθημερινή ζωή μας.
• Καθιέρωση του δημιουργικού εργαστηρίου μας και πρόσκληση της δημιουργικότητας να γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.

Γ. Ημέρα 22η
Αξιοποιώντας τους αστείρευτους πόρους του νου μας.
• Πυθαγόρεια αναθεώρηση της ημέρας προ του ύπνου.
• Βελτίωση της μνήμης και ασκήσεις στην εστιασμένη προσοχή.
• Παράταση και επέκταση του υπναγωγικού πεδίου.
• Θέτοντας Στόχους: Εστιασμένη, δομημένη, πρόθεση με προσήλωση στο στόχο.

Προϋποθέσεις, προαπαιτούμενα, και άλλες πληροφορίες.

Το πρόγραμμα είναι ως επί το πλείστον προσανατολισμένo σε άτομα που είναι ήδη επαγγελματίες σε διάφορες θεραπευτικές μεθόδους, από την επικρατούσα γνωσιακή ψυχοθεραπεία μέχρι τους υπνοθεραπευτές που θα ήθελαν να προσθέσουν περισσότερες τεχνικές στην φαρέτρα των θεραπευτικών τους τεχνικών. Ιατροί είναι ευπρόσδεκτοι, καθώς και εναλλακτικοί θεραπευτές που έχουν εκτεταμένη εκπαίδευση.

Δεν επιθυμώ την συμμετοχή ατόμων που ασχολούνται με την «αγγελική θεραπεία», δάσκαλους ρέικι και άτομα που έχουν αποκτήσει κατάρτιση ενός Σαββατοκύριακου και συμπεριφέρονται σαν να είναι ιατροί.

Υποψήφιοι σπουδαστές της Ακαδημίας μπορεί να γίνουν δεκτοί ακόμη και αν δεν είναι απόφοιτοι πανεπιστημίου ή επαγγελματίες ψυχικής υγείας και είναι ευπρόσδεκτοι να συμμετάσχουν στην εκπαίδευση εφόσον πληρούν τα ακόλουθα κριτήρια που αναφέρονται πιό κάτω σε σχέση με τις γνώσεις και τις δεξιότητες τους. Έτσι οι υποψήφιοι σπουδαστές πρέπει να πληρούν τα ακόλουθα κριτήρια. Δηλαδή να:

Είναι συναισθηματικά σταθεροί.
Είναι διορατικοί και να ακούωε καλά? Να έχουν ενδιαφέρον σε ό,τι κινεί τους ανθρώπους? Να έχουν ενσυναίσθηση.
Αποδέχονται τις εξαιρετικές εμπειρίες και τις αντιδράσεις των πελατών τους με ανοιχτό μυαλό.
Είναι πρόθυμοι να προβληματιστούν σχετικά με τη δική τους συμπεριφορά και να δέχονται την κριτική των συναδέλφων τους.
Είναι πρόθυμοι και ικανοί να δουν τη σκιώδη πλευρά των πραγμάτων και των ανθρώπων.
Είναι πρόθυμοι και ικανοί να εισέλθουν σε μια ατομική διαδικασία κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης τους.
Είναι γειωμένοι – χωρίς να απορρίπτουν τη διαισθητική ή ψυχική τους πλευρά, αλλά να μπορού να αντιμετωπίζουν τη συνεδρία με ορθολογισμό και κοινή λογική.
Είναι σε θέση να διαβάζουν, να γράφουν και επικοινωνούν στη ορολογία της συγκεκριμένης εκπαίδευσης.
Δείχνουν να είναι αφοσοιωμένοι στο στόχο της εκπαίδευσης και να δεσμευτούν πως είναι αποφασισμένοι να ολοκληρώσουν την διαδικασία μέχρι το τέλος.
Για να επιτευχθεί αυτό έχω προσωπική συνάντηση με τους υποψήφιους σπουδαστές και τους ζητώ να μου δώσουν ένα βιογραφικό σημείωμα με όλη την παιδεία που έχουν λάβει, το προσωπικό και το ιατρικό ιστορικό τους, καθώς και τα πνευματικά ή άλλα ενδιαφέροντά τους. Κάνω επίσης ειδική σημείωση αν είχαν ποτέ την εμπειρία με τροποποιημένες καταστάσεις συνείδησης και / ή τον πειραματισμό τους με ναρκωτικές ουσίες. Προσπαθώ επίσης να δώ αν υπάρχει κάποια βαθιά ψυχοπαθολογία που θα αποτελούσε αντένδειξη για σπουδές στην ακαδημία μου. Μέσα από αυτή τη διαδικασία προσπαθώ να δω αν οι υποψήφιοι φοιτητές μου θα είναι σε θέση να δώσει συνέχεια στην εκπαίδευσή τους. Στη συνέχεια, προχωρούμε με τις προσωπικές συνεδρίες που συνήθως διεξάγονται (τουλάχιστον μία ή ακόμα περισσότερες αν μπορώ) πριν από την έναρξη της εκπαίδευσης. Με τον τρόπο αυτό ο υποψήφιος φοιτητής δεν θα χάσει τον παράγοντα έκπληξη που θα χαθεί κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης. Επίσης, πριν από την εκπαίδευση ζητώ από τους υποψηφίους μία επιστολή πρόθεσης ώστε να μπορώ να καταλάβω τους λόγους που θέλουν να εκπαιδευτούν.

ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ του EARTh
1. Ενημερώνουμε τους πελάτες μας επαρκώς για τη θεραπεία που προσφέρουμε καθώς και για τα όριά της.
2. Δεν παραποιούμε τα επαγγελματικά προσόντα μας, συνεργασίες και σκοπούς. Αν μας ζητηθεί αποκαλύπτουμε την εκπαίδευση, τα προσόντα και τις ικανότητες μας στους υποψήφιους πελάτες.
3. Δεν απορρίπτουμε τους πελάτες με βάση το φύλο, τη φυλή, την εθνότητα, τη κουλτούρα ή τις σεξουαλικές προτιμήσεις.
4. Η ρεσεψιόν και η αίθουσα θεραπείας μας είναι κατάλληλες τηρώντας τους κανόνες προσωπικής υγιεινής μας και η υγιεινή του δωματίου όπου επιτελούνται οι συνεδρίες θεραπείας είναι άψογη.
5. Είμαστε υπεύθυνοι για τη θεραπεία, αλλά ποτέ δεν ενεργούμε ενάντια στο συμφέρον των πελατών μας, ή κατά της ρητής βούλησης τους. Ωστόσο, δεν μπορούμε να αποποιηθούμε την ευθύνη της θεραπείας υποστηρίζοντας πως απλά εκτελούμε ένα αίτημα του πελάτη. Η ευημερία του πελάτη είναι το πρώτιστο μέλημα μας κάθε στιγμή. Όταν οι επιθυμίες του πελάτη και η επαγγελματική μας υπευθυνότητα συγκρουστούν, τότε εμείς φέρουμε την ευθύνη να δώσουμε ένα τέλος στη θεραπευτική σχέση με ευγένεια. Δεν θα αποδώσουμε ευθύνες ούτε στους εαυτούς μας ούτε στον πελάτη μας για αυτό.
6. Όπως ασχολούμαστε με τς προσωπικές σκέψεις, τα συναισθήματα και τις λεπτομέρειες της ζωής των πελατών μας, έτσι διατηρούμε και μια επαγγελματική απόσταση. Παρουσιάζουμε τη δουλειά μας και τους εαυτούς μας επαγγελματικά.
Δεν συμπεριφερόμαστε ως προσωπικοί φίλοι ή γνωστοί. Εμείς δεν εμπλεκόμαστε σε προσωπικές σχέσεις κάθε είδους με τους πελάτες μας.
7. Αναγνωρίζουμε τη μεταβίβαση και τις προβολές, και επιδιώκουμε την εγκράτεια. Ποτέ δεν αναλαμβάνουμε το ρόλο του Σωτήρα. Αποθαρρύνουμε τον θαυμασμό ή τον εκθειασμό των πελατών. Αποφεύγουμε με κάθε τρόπο την ύπαρξη εξάρτησης των πελατών μας προς εμάς. Αντίθετα ενισχύουμε και τονώνουμε την ανεξαρτησία τους και την ανάληψη των δικών τους ευθυνών.
8. Εμείς δεν προσπαθούμε να στρέψουμε τους πελάτες μας σε οποιαδήποτε πίστη ή πρακτική. Σεβόμαστε τις πεποιθήσεις τους, αν και μπορούμε να επισημάνουμε πως αυτές φαίνεται να σχετίζονται με τα προβλήματά τους, αν αυτό όντως έτσι συμβαίνει κατά τη γνώμη μας.
9. Έχουμε χτίσει μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας και δεν θα προδώσουμε αυτή την εμπιστοσύνη. Χειριζόμαστε διακριτικά όλες τις πληροφορίες των πελατών μας εμπιστευτικά και δεν αποκαλύπτουμε αυτές χωρίς την πλήρη συγκατάθεση τους, εκτός εάν υποχρεωθούμε από το νόμο να το πράξουμε. Σε δημοσιεύσεις μας προστατεύουμε την ανωνυμία των πελατών μας ή ζητάμε έγγραφη άδεια.
10. Εκτελούμε μόνο τις θεραπείες για τις οποίες έχουμε τα κατάλληλα προσόντα. Εκτός αν έχουμε το νόμιμο δικαίωμα να το κάνουμε, δεν παρέχουμε ή προσφερόμαστε να παρέχουμε διάγνωση ή θεραπεία η οποία καθορίζεται από το νόμο σε αρμόδιες ειδικότητες και σε αδειοδοτημένους επαγγελματίες.
11. Τελούμε σε διαρκή εγρήγορση εάν οι πελάτες μας χρειαστούν επαγγελματική βοήθεια σε κάτι που είναι εκτός της δικής μας εμπειρίας ή κατάρτισης. Στη συνέχεια τους παραπέμπουμε σε συναδέλφους ή προτείνουμε άλλες κατάλληλες μεθόδους εκτός του δικού μας πεδίου.
12. Συμβουλεύουμε τους πελάτες να επισκεφθούν ένα γιατρό, όταν κατά τη γνώμη μας τα προβλήματα θα μπορούσαν να έχουν ιατρικές αιτίες. Εμείς ποτέ δεν προτείνουμε τη μείωση ή τη διακοπή της φαρμακευτικής αγωγής. Εμείς περιοριζόμαστε σε ψυχοσωματικές ασθένειες και φυσικά συμπτώματα για τα οποία δεν έχει διαπιστωθεί καμία φυσική αιτία. Δεν προσποιούμαστε πως θεραπεύουμε σοβαρές ή χρόνιες ασθένειες, αλλά στην καλύτερη περίπτωση απλά προσπαθούμε να επηρεάσουμε θετικά την πορεία αυτών των ασθενειών.
13. Οι συνεδρίες καταγράφονται με τη συγκατάθεση του πελάτη. Ο πελάτης μπορεί να ανακαλέσει το δικαίωμα στη συγκατάθεσή του μετά τη συνεδρία. Οι πελάτες δικαιούνται να έχουν αντίγραφα των αρχείων των συνεδριών.
14. Ως θεραπευτές αποφεύγουμε να κάνουμε υποτιμητικά σχόλια για τους πελάτες μας και για τους συναδέλφους μας ή για άλλες θεραπείες είτε παραδοσιακές είτε εναλλακτικές.
15. Σεβόμαστε και διασφάλιση των επαγγελματικών έργων και τις πρωτότυπες ιδέες των άλλων, και να αποδίδουμε πλήρη πίστωση σε αυτές και τις κατάλληλες παραπομπές για αυτά τα έργα και τις ιδέες όταν τις χρησιμοποιούμε σε δημοσιεύσεις και παρουσιάσεις μας.
16. Είμαστε πρόθυμοι να συζητήσουμε τις επαγγελματικές μας δραστηριότητες με τους συναδέλφους μας. Συνεργαζόμαστε με τις δέουσες διαδικασίες και δεν απορρίπτουμε διαδικασίες καταγγελιών.
17. Διαρκώς αξιολογήσουμε τις δικές μας ικανότητες, τις δεξιότητες και τους περιορισμούς. Επιδιώκουμε επιπλέον γνώσεις και δεξιότητες μέσα από τη συμμετοχή σε σεμινάρια, εργαστήρια ή συνέδρια και άλλες ευκαιρίες που μας παρέχονται. Διαρκώς ενημερωνόμαστε για τις εξελίξεις στο επάγγελμα μας και στην κοινωνία.
18. Θα συνεργαστούμε με οποιαδήποτε σοβαρή έρευνα που δεν θα θίξει τη διαδικασία της θεραπείας. Τηρούμε τις γενικά αποδεκτές ακαδημαϊκές κατευθυντήριες γραμμές για τη διεξαγωγή της όποιας έρευνας με τους ανθρώπους.
19. Έχουμε επιδείξει σύνεση και διακριτικότητα όσον αφορά την προώθηση, ενθάρρυνση ως προς την ενημέρωση του ευρύτερου κοινού για την κατανόηση του τομέα μας. Αποφεύγουμε εντυπωσιακούς, ανακριβείς ή παραπλανητικούς ισχυρισμούς.
20. Τηρούμε επαγγελματικά αποδεκτές κατευθυντήριες γραμμές και τα πρότυπα του καλού γούστου στην ενημέρωση του κοινού σχετικά με τη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών μας.
21. Επιδιώκουμε την προστασία του κοινού από όλους εκείνους που δεν έχουν τα προσόντα για να ασκήσουν τα καθήκοντα τους από ελλιπή εκπαίδευση, προετοιμασία, ικανότητα, συναισθηματική σταθερότητα, ή ηθικά πρότυπα.
22. Όταν παρατηρούμε ακατάλληλες επαγγελματικές πρακτικές συναδέλφων μας, θα είμαστε πρόθυμοι όποτε είναι δυνατόν να το συζητήσουμε μαζί τους. Εάν αυτό το στάδιο δεν λειτουργήσει, τότε θα ενημερώσουμε το Διοικητικό Συμβούλιο του EARTh γραπτώς.

Διάβασα και συμφωνώ με όλες τις προαναφερθείσες δηλώσεις και ρήτρες, και θα συμμορφώνομαι με αυτές.

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ:

ΟΝΟΜΑ:

ΥΠΟΓΡΑΦΗ:

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ

Τen Dam, Hans. Deep Healing. Amsterdam: Tasso Publishing, 2013.

Ten Dam, Hans. Exploring Reincarnation. London: Rider Books, 2003.

Woolger, Roger. Other Lives Other Selves. New York: Doubleday, 1987.

Woolger, Roger. Θεραπεύοντας τις Περασμένες Ζωές Μας. Εκδόσεις Αλφάβητο Ζωής, 2012.

Woolger, Roger. Τεχνική βαθείας μνήμης και θεραπευτική αναδρομή. Εκδόσεις Αλφάβητο Ζωής, 2012.

Lucas, Winafred. Regression Therapy: A Handbook for Professionals. Crest Park: Deep Forest Press, 1993.

Tick, Edward. Η Θεραπεία της Ψυχής μέσα από τα Όνειρα. Εκδόσεις Ενάλιος, 2003.

Bownan, Carol. Children’s Past Lives. Bantam Books, 1997.

Κομιανός Νάσος. Πέρα από το Άβατον: Εμπειρίες από το Επέκεινα. iWrite publishing, 2014.

Komianos Athanasios. Rapid Entity Attachment Release. Lulu, 2011.

Μάϊκλ Νιούτον. Ταξίδια της Ψυχής. Εκδόσεις Καστανιώτη 2005.

Ιαν Στήβενσον. Μετενσάρκωση και Βιολογία. Εκδόσεις Διόπτρα, 2004.

Μπράϊαν Βάϊς. Πολλές Ζωές, Πολλοί Δάσκαλοι. Εκδόσεις Καστανιώτη, 2005.

Μπράϊαν Βάϊς. Μέσα από τα Πέπλα του Χρόνου. Εκδόσεις Καστανιώτη, 2009.

 

ΚΑΤ’ ΕΠΙΛΟΓΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ

Allen, Sue. Spirit Release: A practical handbook. Winchester: O Books, 2007.

Allison, Ralph. Minds in Many Pieces.  New York: Rawson Wade, 1980

Almeder, Robert. Death and Personal Survival: The evidence of life after death. Rowman & Littlefield Publishers Inc., 1992.

Arcangel, Dianne. Afterlife Encounters. Charlottesville VA: Hampton Roads, 2005

Bagglio, Matt. The Rite. New York: Doubleday, 2009.

Baldwin William. Spirit Releasement Therapy: A Technique Manual. Terra Alta, W.Va: Headline Books, 1992.

Baldwin William. Healing Lost Souls: Releasing Unwanted Spirits from your Energy Body. Charlottesville, Va.: Hampton Roads, 2003.

Barlow, D., Abel, Blanchard,E. Gender Identity Change in a transsexual: an exorcism. Archives of Sexual Behavior, 6, 387-395, 1977.

Benveniste, Jacques. From Water Memory to Digital Biology. The Scientific and Medical Network.

Botkin, Allan L. Induced After Death Communication. Charlottesville, Va.: Hampton Roads, 2005.

Brinkle, Dannion. Saved by the Light. New York: HarperPaperbacks, 1995.

Bruce, Robert. Practical Psychic Self- Defense. Charlottesville Va.: Hampton Roads, 2002.

Cardena, Etzel, Steven Jay Lynn & Stanley Krippner. Varieties of Anomalous Experience: Examining the Scientific Evidence. Washington DC: American Psychological Association, 2000.

Chaplin, Annabel. The Bright Light of Death. Marina Del Rey, Calif.: DeVorss, 1977.

Clark, Rabia Lynn. Past Life Therapy: The State of the Art. Austin TX: Rising Star Press, 1995.

Crabtree, Adam. Multiple Man: Explorations in Possession and Multiple Personality. New York: Prager Publishers, 1985.

Denning, Hazel M., True Hauntings: Spirits with a Purpose. St. Paul, Minn.: Llewellyn Publications, 1996.

Ellenberger, Henri F. The Discovery of the Unconscious. New York: Basic Books, 1970.

Ellison, Arthur J. Science and the Paranormal: Altered States of Reality. Edinburgh, UK : Floris Books, 2002.

Emoto Masaru. The Message from the Water. Hado Kyoikusha Co. 1999.

Fiore, Edith. The Unquiet Dead: A Psychologist Treats Spirit Possession. New York: Doubleday, 1987.

Fisher Joe. The Siren Call of Hungry Ghosts: A Riveting Investigation into Channeling and Spirit Guides. Paraview Press, 2001.

Fontana, David. Is there an Afterlife?  O Books, 2005.

Fortune, Dion. Psychic Self-Defense: A study in Occult Pathology and Criminality. Society of the Inner Light, UK, 1930.

Fukami Seizan. Exorcism: Gateway to a New Life. Tokyo: Tachibana Shuppan Inc.,1992.

Furlong, David. Working with Earth Energies: How to Tap into the Healing Powers of the Natural World.Piatkus Books, 2003.

Gallagher, Richard E. A Case of Demonic Possession. Access from the internet.

Goodman, Felicitas D.. The Exorcism of Anneliese Michel. Eugene OR: Resource Publications, 1981.

Goodman, Felicitas D.. How about Demons? Possession and Exorcism in the Modern World. Indianapolis: Indiana University Press, 1988.

Greenwood, Michael. Possession. Medical Acupuncture.Volume 20, Number 1, 2008.

Grof, Stanislav. Beyond the Brain: Birth, Death and Transcendence in Psychotherapy. Albany: State University of New York Press, 1985.

Grof, Stanislav. Psychology of the Future: Lessons from Modern Consciousness Research. State University of New York Press, Albany, 2000.

Grosso, Michael. Experiencing the Next World Now. New York: Paraview, 2004.

Guirdham, Arthur. Obsession. Psychic Forces and Evil in the Causation of Disease. London: Saffron Walden, 1972.

Guirdham, Arthur. The Psychic Dimensions of Mental Health. Northamptonshire, UK: Thurstone Press, 1982.

Haraldsson, Erlendur and Karl Ossis. At the Hour of Death. New York: Hastings House, 1993.

Harpur, Patrick. Daimonic Reality: A Field Guide to the Otherworld. Ravensdale, WA.: Pine Winds Press, 2003.

Hecker, J.F.C. The Black Death and the Dancing Mania. 1832.

Hickman, Irene. Mind Probe Hypnosis. Kirksville, Mo.: Hickman Systems, 1983.

Hickman, Irene. Remote Depossesion . Kirksville, Mo.: Hickman Systems, 1994.

Holohan, Christine. A Voice from the Grave: The unseen witness in the Jaacqui Poole Murder Case. Ireland, Maverick House, 2006.

Hufford, David J. The Terror that Comes in the Night: An Experience Centered Study of Supernatural Assault Traditions, University of Pennsylvania Press, 1982.

Inglis, Brian. Natural and Supernatural. London: Abacus, 1979.

Ireland- Frey, Louise. Freeing the Captives:The emerging Therapy of Treating Spirit Attachment. Charlottesville, VA. : Hampton Roads, 1999.

Iverson, Jeffrey. In Search of the Dead: A Scientific Investigation of Evidence for Life After Death. San

James William. The Varieties of Religious Experience. The Fontana Library, 1960.

Johnson, Jerry Alan. Chinese Medical Qigong TherapyVolume 2: Energetic Alchemy, Dao Yin Therapy and Qi Deviations. Pacific Grove, CA.: The International Institute of Medical Qigong, 2002.

Kardec, Allan. The Spirits’ Book, Brotherhood of Life, Inc. 1989.

Kardec, Allan. The Mediums’ Book. London: Psychic Press Ltd,1971.

Kelly, Edward et.al. Irreducible Mind: Towards a Psychology of the 21st century. Lanham: Rowman & Littlefield, 2007.

Klinghardt, Dietrich. The Vertical Healing System: the 5 Levels of Healing. Access from the internet.

Komianos, Athanasios N. Could an Altered Vision Exist in an Altered State of Consciousness? Journal of Regression Therapy, 2008.

Komianos Athanasios N. …and now please Focus on your Birthmark. Journal of Regression Therapy, 2008.

Komianos, Athanasios N. Reincarnation and Ecology. Journal of Regression Therapy, 2009.

Laszlo, Ervin. Science and the Akashic Field. Rochester, Inner Traditions, 2004.

Laszlo, Ervin. The Akashic Experience. Rochester, Inner Traditions, 2007.

Lorimer, David. Thinking Beyond the Brain. Edinburgh, Floris Books, 2001.

Melsert, Rafael Couto. Biophotons as the Agency of Rapport in Regression Therapy.

Maurey, Eugene. Exorcism. West Chester, Penn.: Whitford, 1988.

Mayer, Elizabeth Lloyd. Exraordinary Knowing. New York: Bantam, 2007.

Mayor, David F. Electroacupuncture: A practical manual and resource. Edinburgh: Churchill Livingstone, 2007.

McAll, K. Healing the Family Tree. London: Sheldon, 1982.

Meek, George W. After We Die What Then? Columbus, Ohio: Ariel Press, 1987.

Modi, Shakuntala, M.D. Remarkable Healings: A Psychiatrist Discovers Unsuspected Roots of Mental and Physical Disease. Charlottesville, Va.: Hampton Roads, 1997.

Mole Peter. JR Worsley’ s Legacy to the Practice of Acupuncture. Access from the internet.

Moody, Raymond. Coming Back: A Psychiatrist Explores Past-Life Journeys. New York: Bantam, Doubleday, 1990.

Moody, Raymond. Reunions: Visionary Encounters with the Departed Loved Ones. New York: Ivy Books, 1993.

Moss, Charles A. Five Elements Acupuncture: Treating Body, Mind and Spirit. Access from the internet.

Myers, F.W.H. Human Personality and its Survival of Bodily Death. London: Longmans, Green, 1903.

Naegeli-Osjord, Hans. Possession and Exorcism. Oregon Wis.: New Frontiers Center, 1988

Ogden, Daniel. Magic, Witchcraft, and Ghosts in the Greek and Roman Worlds. Oxford Univeristy Press, 2002.

Oesterreich, Trauggot. Possession and Exorcism. New York: Causeway, 1974.

Pearsall P. The Heart’s Code. New York, NY: Broadway Books, 1998.

Paul Pearsall, Gary Schwartz, Linda Russek. Organ Transplants and Cellular Memories. Nexus Magazine, Volume 12, Number 3, 2005.

Peck, Scott. Glimpses of the Devil. New York: Free Press, 2005.

Pettiward, Cynthia. The Case for Possession. Bucks: Colin & Smythe Ltd, 1975.

Pratchet,Terry. The Science of Spirit Possession. Oxford University Press, 2013.

Proud, Louis. Dark Intrusions. San Antonio: Anomalist Books, 2009.

Ring, Kenneth &  Sharon Cooper. Mindsight. New York: iUniverse, 2008.

Ritchie, George. Return from Tomorrow. Waco, Tex.: Chosen, 1978.

Rogo, Scott. The Infinite Boundary. New York: Dodd, Mead & Co., 1987.

Sagan, Samuel. Entity Possession. : Freeing the body of negative influences. Rochester, Vermont. : Destiny books, 1997.

Sanderson, Alan. Spirit Release Therapy: What is it and what it can achieve? Spirit Release Foundation, 2003.

Sanderson, Alan. Multiple Personality and Spirit Attachment, 2005.

Schwartz GE, Russek LG. Do all dynamical systems have memory? Implications of the systemic memory hypothesis for science and society. In KH Pribram (ed.). Brain and Values: Is a Biological Science of Values Possible? Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum Associates, 1998.

Sharma, Awadesh N. Indigenous Health Care and Ethno-Medicine. New Delhi: Sarup & Sons, 2006.

Sheldrake, Ruppert. Seven Experiments that Could Change the World. 1995.

Sigdell Jan Erik. Dealing with Attaching Souls and Entities. Paper for the workshop of EARTh, 2006.

Skillas, Charles. Defeat the Enemy Within: Free Yourself from the inner Shadows that Sabotage and Cripple your Life. New York: iUniverse, 2004.

Slate, Joe H. Psychic Vampires: Protection from Energy Predators and Parasites. Woodbury: Llewellyn Publications, 2007.

Stevenson, Ian. Unlearned Language: New Studies in Xenoglossy. University Press of Virginia, 1984.

Stevenson, Ian. Children who Remember Previous Lives. University Press of  Virginia, 1987.

Stevenson, Ian. Reincarnation and Biology: A contribution to the Etiology of  Birthmarks and Birth Defects(2vols.)New York: Praeger, 1997.

Steward, Charles. The Demons and the Devil. Princeton: Princeton University Press, 1991.

Sylvia, Claire. A Change of Heart. New York: Warner Books Inc., 1997

Tiller WA. Science and Human Transformation: Subtle Energies, Intentionality and Consciousness. Walnut Creek, CA: Pavior, 1997.

Tymn, Michael. Are Organ Transplants Metaphysically Contraindicated? Journal of Religion and Psychical Research, July 2001

Tucker, Jim B. Life before Life. New York: St. Martin’s Press, 2005.

Villoldo, Albert and Stanley Krippner. Healing States. New York : Simon & Schuster, 1986.

Wickland, Carl. Thirty Years Among the Dead.  Los Angeles: National Psychological Institute, 1924.

Wilson C.W.M. The association between allergic disease, entities, multiple personalities, and medical dowsing. Alternative Medicine. Vol. 2. Nos ¾, pp 215-227, 1987.

Wilson, Colin. Mysteries. Perigee Trade, 1978.

Yap, P.M. ‘The Possession Syndrome’, Journal of Mental Science, 106, 1960.

Κανείς δεν μπορεί να ασκεί το επάγγελμα του θεραπευτή, χωρίς πρώτα να έχει κάνει τη δική του θεραπεία. Η επίλυση των προσωπικών ζητημάτων αποτελεί προϋπόθεση πριν ένα άτομο αρχίζει να εργάζεται σαν θεραπευτής. Εμείς αρχίζουμε να εργαζόμαστε επί των θεμάτων των μαθητών πριν από την έναρξη της εκπαίδευσης, έτσι ώστε να μην εξαλειφθεί ο παράγοντας του ανυποψίαστου συντελεστή. Οι προσωπικές συνεδρίες των σπουδαστών είναι επιτακτική ανάγκη πριν την εκπαίδευση. Δεδομένου ότι η εκπαίδευση εξελίσσεται, αυτό ακριβώς συμβαίνει και με τις ατομικές συνεδρίες των εκπαιδευόμενων όπου γίνονται μεταξύ των ενοτήτων σπουδών αλλά και κατά τη διάρκεια της καθεαυτής κατάρτισης. Οι εκπαιδευόμενοι αναμένουμε να εκπληρώσουν τουλάχιστον 24 ώρες προσωπικών συνεδριών ή 8 έως 10 ατομικές συνεδρίες.

Μετά την αποφοίτηση περιμένω από τους σπουδαστές πρώτα να συνεργαστούν μεταξύ τους και στη συνέχεια να φέρουν δύο πλήρεις γραπτές αναφορές περιστατικών με φίλους ή γνωστούς από τον κύκλο τους. Περιμένω να υποβάλουν ψηφιακά αντίγραφα ήχου των συνεδριών τους και θα τους εποπτεύω είτε μέσω Skype ή δια ζώσης. Εγώ δεν θα τους ζητήσω να ενταχθούν στην Παγκόσμια Ένωση Αναδρομέων Θεραπευτών αν δεν τους θεωρώ αρκετά ικανούς και σε θέση να αντεπεξέλθουν στις πιθανές ή απίθανες περιπτώσεις που ενδέχεται να προκύψουν κατά τη διάρκεια των συνεδριών τους.

Κατά την άποψή μου στη διαδικασίας της εποπτείας υιοθετώ την προσέγγιση του Carl Rogers. Ο Rogers ανέπτυξε την «θεραπεία με επίκεντρο το άτομο» γύρω από την πεποίθηση ότι ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιλύσει αποτελεσματικά τα προβλήματα της ζωής, χωρίς την ερμηνεία και την κατεύθυνση από τον θεραπευτή. Στο ίδιο πνεύμα, εποπτεία με επίκεντρο το το άτομο υποθέτει ότι η εποπτευόμενη έχει δυνητικά τις δυνατότητες να εξελιχθεί αποτελεσματικά ως θεραπεύτρια. Ο επόπτης δεν θεωρείται ως εμπειρογνώμονας σε αυτό το μοντέλο, αλλά μάλλον λειτουργεί ως «συνεργάτης» με τον εποπτευόμενο. Ο ρόλος του επόπτη είναι να παρέχει ένα περιβάλλον στο οποίο η εποπτευόμενη να μπορεί να είναι ανοικτή στις εμπειρίες της και να έρχεται σε πλήρη επαφή με τον πελάτη. Στη θεραπεία με επίκεντρο το άτομο, οι στάσεις και τα προσωπικά χαρακτηριστικά του θεραπευτή και η ποιότητα της σχέσης πελάτη-θεραπευτή είναι οι πρωταρχικοί καθοριστικοί παράγοντες της αποτελεσματικής θεραπείας. Η εποπτεία με επίκεντρο το πρόσωπο υιοθετεί αυτό το δόγμα, καθώς και, στηριζόμενη σε μεγάλο βαθμό στη σχέση επόπτη-εποπτευόμενου διευκολύνει ουσιαστικά την αποτελεσματική μάθηση και την ανάπτυξη στην εποπτεία.

Η εποπτεία θα πρέπει να βασίζεται στη δημιουργία συμπάθειας και εμπιστοσύνης ανάμεσα σε μένα και τους εποπτευόμενους. Οι εποπτευόμενοι εστιάζοντας στην πρακτική τους και ανάλογα με το επίπεδο εμπειρίας και μαθητείας τους θα προβληματιστούν σχετικά με την εργασία τους προκειμένου να:

  • Ενισχύσουν την αποτελεσματικότητά τους κατά την εργασία με τους πελάτες.
  • Επεξεργαστούν τις όποιες συναισθηματικές αντιδράσεις τους για την εργασία τους με τους πελάτες.
  • Επιτρέψουν και στα δύο μέρη να σκεφτούν καθαρότερα.
  • Να στηρίξουν τη δική μου διαρκή μάθηση, ως επόπτη, παρέχοντας ταυτόχρονα ένα αίσθημα προστασίας του εποπτευόμενου.
  • Αναπτύξουν τις δεξιότητες, την κατανόηση και την ικανότητα του εποπτευόμενου μέσω προβληματισμού για την πρακτική τους.
  • Βοηθηθεί ο εποπτευόμενος να συνειδητοποιήσει και να ασχοληθεί με τη όποια συναισθηματική ένταση της εργασίας του με τους πελάτες.
  • Παρακολουθεί το έργο του εποπτευόμενου επιβεβαιώνοντας ότι το έργο του είναι εναρμονισμένο με τον κώδικα δεοντολογίας.

Παρακαλώ κρατήστε τις απαντήσεις σας όσο το δυνατόν πιο συνοπτικές, και σε καμία περίπτωση να μην υπερβείτε τις 200 λέξεις. Ευχαριστώ.

  1. Ποια είναι τα τρία επίπεδα επεξεργασίας υλικού από προηγούμενες ζωές; (Σημείωση: Το συναισθηματικό επίπεδο είναι ένα από αυτά). Καταχωρήστε τις κατά σειρά αποτελεσματικότητας και στηρίξτε εννοιολογικά τη βάση των απόψεων σας.
  2. Δώστε ένα ορισμό της ύπνωσης, όπως εσείς την κατανοείτε, και συμπεριλάβετε τυχόν διαφορές στους τρόπους ύπνωση χρησιμοποιείται στην αναδρομική θεραπεία.
  3. Γιατί νομίζετε ότι η ίδια η ύπνωση είναι αποτελεσματική, και ποια είναι τα όριά της; Μπορεί η αναδρομική θεραπεία να υπερβεί αυτά τα όρια;
  4. Είναι απαραίτητο κάποιος να πάει πίσω σε μία «κομβική ζωή»; Δικαιολογήστε την απάντησή σας.
  5. Περιγράψτε ποιές επαγωγές σε τροποποιημένες καταστάσεις χρησιμοποιείτε περισσότερο και / ή αισθάνεστε πως είναι αποτελεσματικές. Ποιες μεθόδους προτιμάτε για να οδηγήσετε τους πελάτες σας σε μια προηγούμενη ζωή; Χρησιμοποιείτε τον ανώτερο εαυτό, έναν πνευματικό οδηγό, μία συναισθηματική γέφυρα, μια πόρτα, κάποιο «όχημα» σαν ένα ιπτάμενο χαλί, ένα τούνελ, κ.λπ.
  6. Περιγράψτε και εξηγήστε πώς μπορείτε να ενεργοποιήσετε την εσωτερική «μηχανή αναζήτησης» της υπνοσκόπησης και πώς την εφαρμόζεται στην πράξη. Ποιά είναι η διαφορά της με άλλες μεθόδους επαγωγής;
  7. Παραθέστε μερικούς από τους περιορισμούς της αναδρομικής θεραπείας. Ποιοί περιορισμοί παρουσιάζονται πιο συχνά στις συνεδρίες;
  8. Ποια προβλήματα των πελατών σας θεωρείτε πως είναι κατάλληλο να διερευνηθούν με την αναδρομική θεραπεία και την υπνοσκόπηση;
  9. Σε τι διαφέρει η υπνοσκόπηση από την κλασσική υπνοθεραπεία;
  10. Κάτω από ποιες συνθήκες η θεραπεία με την ανάκληση προηγούμενων ζωών είναι ακατάλληλη για έναν πελάτη;
  11. Δώστε παραδείγματα των τρόπων με τους οποίους δημιουργείται και διατηρείτε συνοχή και επαφή με τον πελάτη σας, κατά τη συνεδρία.
  12. Τι συστάσεις ή εργασίες αναθέτετε μετά τη συνεδρία σε έναν πελάτη για να στηρίξετε την αφομοίωση και την ενσωμάτωση της συνεδρίας;
  13. Τι θα μπορούσε ο πελάτης να περιμένει να βιώσει μετά από μια αναδρομή σε προηγούμενη ζωή; Σε ποιο βαθμό συζητάτε αυτά τα θέματα με τους πελάτες σας;
  14. Πώς γειώνετε τους πελάτες σας πριν αυτοί αποχωρήσουν από το γραφείο σας;
  15. Με ποιους τρόπους (ή σε τι είδους πελάτες ή / και προβλήματα, σε ποιές γενικότερα υποθέσεις) χρησιμοποιήτε την αναδρομική θεραπεία;
  16. Ποιοί είναι οι πιό ενδεδειγμένοι τρόποι για να βοηθήσετε τη μετακίνηση του πελάτη από τη μία σκηνή στην άλλη;
  17. Νομίζετε ότι το καλύτερο είναι να ανεβάζουμε σιγά-σιγά να τραυματικό υλικό ή να έχουμε ταχύτατη πρόσβαση σ’ αυτό; Δώστε τους λόγους για τη γνώμη σας;
  18. Δώστε μας μερικές καλές τεχνικές που υπερσκελίζουν το «κλείδωμα»;
  19. Είναι η στιγμή του θανάτου και τα διαθανατικά πεδία πάντα σημαντικό να εξετάζονται; Αν νομίζετε ότι όχι, γιατί και πότε δεν τα εξετάζετε; Αν νομίζετε ότι είναι πάντα σημαντικό, γιατί;
  20. Περιγράψτε πώς συζητάτε για την αναδρομική θεραπεία με τους ανθρώπους(συμπεριλαμβανομένων των πελατών) που είναι (α) σκεπτικοί και περιγελούν το θέμα ή (β) φανατικοί πιστοί.
  21. Ποιόν θεωρείτε τον δικό σας προσωπικό ή επαγγελματικό περιορισμό ως προς το τι είδους πελάτες ή / και τι προβλήματα δέχεσθε να αντιμετωπίσετε με αναδρομική θεραπεία;
  22. Ως αναδρομέας θεραπευτής ή / και ερευνητής, τι βλέπετε ως προσωπική και επαγγελματική σας ευθύνη ως προς αυτόν τον κλάδο γενικότερα;
  23. Πώς αισθάνεστε για την ιδέα των προσκολλήσεων και της κατάληψης; Πώς σας κάνει να αισθάνεστε η ύπαρξη τέτοιων οντοτήτων;
  24. Νομίζετε ότι απέλαση πνευμάτων είναι η ηθική; Εξηγήστε το συλλογισμό σας.
  25. Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης σας, ποιά ήταν η πιο εντυπωσιακή συνεδρία σας ως θεραπευτής, ως επιβλέπων και ποιά ως πελάτης; Με ποιους τρόπους αυτό επηρέασε τη ζωή σας και την κατανόησή του πνευματικού κόσμου από μέρους σας;

ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Το συνολικό κόστος του ολοκληρωμένου κύκλου σπουδών και διάρκειας 22 ημερών (180 ωρών) εκπαίδευσης της Υπνοσκόπησης ανέρχεται στο ποσό των 2200 €*.

ΚΟΣΤΟΣ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ 

Όπως ήδη έχουμε δηλώσει στα Προαπαιτούμενα, κάθε σπουδαστής οφείλει να διενεργήσει 6 έως 8 προσωπικές ατομικές συνεδρίες. Η κάθε συνεδρία χρεώνεται 80 €*.

ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ

Αποτελεί μέρος κάθε σοβαρής εκπαίδευσης ένα διάστημα εποπτείας μέχρι ο εκπαιδευόμενος να μπορεί να αξιολογηθεί ως ικανός και άξιος θεραπευτής. Η κάθε συνεδρία εποπτείας χρεώνεται 80 €*.

*Στις τιμές δεν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ.